Patiënten
communicatie

DMDR Medical Marketing is uw specialist in het verzorgen van patiëntencommunicatie.

DMDR Medical Marketing is uw specialist in het verzorgen van patiëntencommunicatie. Door optimaal te communiceren bereikt u een goede interactie met uw patiënten. Door zelf te communiceren zorgt u er tevens voor dat er minder vragen aan de telefoon worden gesteld. Een praktijkfolder, helemaal up-to-date gemaakt aan de eisen van deze tijd, beantwoordt veel vragen van uw patiënten. En als u speciale bel-tijden instelt, ontlast u uw assistente; maar uw patiënten moeten dit dan wel weten.

Dagelijks verzenden wij voor veel huisartspraktijken verhuisberichten, oproepen voor ketenzorg-projecten, vragenlijsten, brieven over praktijkovernames, brieven of kaarten over uw aanstaande pensionering, en brieven over de aanstelling van een extra, een nieuwe of tijdelijk vervangende huisarts. We verzorgen praktijkfolders (teksten en vormgeving), en kunnen desgewenst een website voor u laten maken. Ook bieden wij u een eenvoudige oplossing voor LSP-registraties.

Ketenzorg Oproepdienst

Uw oproepen voor ketenzorg, CVRM, DM, Ouderenzorg enz. enz., kunnen wij voor u door middel van een periodiek schema verzorgen. We beschikken over een geautomatiseerd systeem die wekelijks of maandelijks uw oproepen verzorgt. Periodiek worden vanuit uw HIS de bestanden geactualiseerd. Desgewenst ontvangt u periodieke rapportages. Dit scheelt u veel werk, tijd die u kunt besteden aan uw patiëntenzorg. Neem contact met ons op voor meer informatie over deze unieke dienst!

Nieuwsbrief

Periodiek contact wordt door uw patiënten erg op prijs gesteld. Door het versturen van een nieuwsbrief kunt u de belangrijke zaken die in uw praktijk spelen toelichten en verduidelijken. U geeft daarbij het vertrouwen dat deze zaken bij u in goede handen zijn. DMDR heeft een aantal voorbeelden voor u, waarbij u zich alleen nog maar met de tekstuele inhoud hoeft bezig te houden. De vormgeving en de verzending verzorgen wij voor u, voor de gebruikelijke aantrekkelijke prijzen die u van ons gewend bent.

Doorlooptijd

De standaard doorlooptijd voor al onze medische post: Bij aanmelding (telefonisch of per email) voor dinsdag 17.00 u. wordt uw post de daaropvolgende week bezorgd. De deadline voor het aanleveren van de bestanden wordt dan met u besproken. Spoed is in overleg ook mogelijk, maar betekent vaak wel een meerprijs.

“Hallo, zegt u het maar ....”